Πώς να ράψεις μόνος σου κουκλάκια-κουνελάκια λούτρινα

Μάθε πως να ράψεις μόνος σου κουκλάκια-κουνελάκια λούτρινα στην ραπτομηχανή σου.

Μετά το σεμινάριο που παρακολούθησα και που σας μίλησα γι' αυτό σε προηγούμενη ανάρτηση σκέφτηκα να δοκιμαστώ σε κάτι πιο δύσκολο από ότι είχα κάνει μέχρι τώρα.Το σεμινάριο του Ftiaxto.gr μου έδωσε πολλές βάσεις και μου έλυσε πολλές απορίες όπως σας έχω ήδη πει και πολλά από αυτά που διδάχτηκα ήθελα να τα κάνω πράξη.
Πως να ράψεις κουνελάκι λούτρινο στην ραπτομηχανή σου.

Την ίδια στιγμή είχα στο μυαλό μου να ετοιμάσω μερικά χειροποίητα δωράκια για την ανταλλαγή του junior easter bunny,μια ομάδα στο facebook που διοργανώνει ανάλογα με την γιορτή (είχε γίνει και τα περασμένα Χριστούγεννα) ανταλλαγή δώρων για τα παιδιά μας με άγνωστους τους αποστολείς!Σε κάτι τέτοια δεν χάνουμε την ευκαιρία να δηλώνουμε το παρόν και συμμετέχουμε με μεγάλη χαρά!
Οδηγίες για να ράψεις κουκλάκι κουνελάκι λούτρινο.

Έτσι λοιπόν,κληρώθηκαν για εμάς τρία μικρά παιδάκια που έπρεπε να τους στείλω δωράκι και ήμουν στην αναζήτηση ιδεών όταν έπεσα πάνω σε αυτό το blog.Μέσα στα τόσα πράγματα που έχει ράψει αυτή η κοπέλα,βρήκα και οδηγίες και δωρεάν πατρόν για να ράψω μόνη μου αυτά τα κουκλάκια-κουνελάκια.Ήταν πρόκληση για μένα να δοκιμάσω κάτι τέτοιο και πραγματικά το ευχαριστήθηκα πάρα πολύ!Είναι υπέροχο να βλέπεις μετά από κάθε ένωμα των κομματιών,να σχηματίζεται μπροστά σου ένα κουκλάκι που μέχρι πριν ανακαλύψεις τον κόσμο της ραπτικής,δεν μπορούσες να φανταστείς ότι είναι τόσο απλό να το δημιουργήσεις και μόνος σου!Είναι μαγικό!
Ράψε κουκλάκι στην ραπτομηχανή σου.

Η αλήθεια είναι ότι ξεκίνησα τα δύσκολα με δύσκολα υλικά και αυτό ήταν το γουνάκι με το οποίο τα έφτιαξα.Δεν ήταν πρόβλημα στο γάζωμα,ήταν όμως δύσκολο έως ακατόρθωτο το ξήλωμα. Προτιμότερο να πάει στράφι ένα λάθος ραμμένο κομμάτι παρά να το ξηλώσεις!
Λούτρινο κουνέλι,οδηγίες για να το ράψεις στην ραπτομηχανή σου.

Εκτύπωσα λοιπόν το πατρόν,το έκοψα και καρφίτσωσα τα κομμάτια του χαρτιού πάνω στο γουνάκι.Το κόψιμο πρέπει να γίνει με καλό ψαλίδι γιατί είπαμε,το γουνάκι είναι δύσκολο υλικό!
Πως να ράψεις κουνέλι λούτρινο.

Τα έκοψα και μετά με τις οδηγίες της κοπέλας έραψα τα πρώτα κουκλάκια μου!
Θέλει προσοχή.Έκανα πολλά λάθη στο πρώτο κουνελάκι.Μετά του πήρα τον αέρα και δεν σταματούσα να ράβω κουνελάκια!Αν είχα κι άλλο γουνάκι θα είχα φτιάξει και άλλα τόσα να χαρίσω σε όλα τα παιδάκια που γνωρίζουμε!
Κουκλάκια λουνελάκια λούτρινα στην ραπτομηχανή.

Ράβοντας κάτι τόσο ξεχωριστό όπως είναι κουκλάκια λούτρινα ή ρούχα,είναι πολύ βασικό να έχεις το πατρόν.Πρέπει να υπάρχει ακρίβεια στο ράψιμο των κομματιών όταν θα ενωθούν στην ραπτομηχανή για να βγει σωστό το αποτέλεσμα.Δεν είναι τυχαίο που ακόμα και τα πατρόν πωλούνται από τους δημιουργούς,ωστόσο ευτυχώς για μας υπάρχουν και αρκετά δωρεάν στο διαδίκτυο που μπορείς να καταβάσεις,να εκτυπώσεις και να κάνεις την δουλειά σου!
Μάθε να ράβεις κουνέλι κούκλα.

Εγώ που πάντα είμαι λίγο πειραχτήρι και αλλάξω ότι έχω μπροστά μου,άλλαξα λίγο τα αυτιά του κουνελιού.Τα έκανα μεγαλύτερα γιατί έτσι μου άρεσαν περισσότερο και διάλεξα τα υφάσματα για το εσωτερικό τους ανάλογα με το φύλο του παιδιού που τα χάρισα!
Πώς να ράψεις κουνέλι λούτρινο.

Τα κουνελάκια μου βρίσκονται ήδη σε πολύ μικρές αγκαλίτσες και νιώθω τόσο όμορφα γι' αυτό!Το πρώτο βράδυ που τα ετοίμασα πριν τα πακετάρω,τα πήρε η Στεφανία στο κρεβάτι της,τα έβαλε στην σειρά και κοιμήθηκαν όλοι μαζί για μία και μοναδική φορά παρεούλα!Έπρεπε να φωτογραφίσω εκείνη την στιγμή...μετά το σκέφτηκα!♥
Μάθε να ράβεις κουνελάκι λούτρινο.

Η συμβουλή μου είναι αν έχεις ραπτομηχανή,να την βγάλεις απ' το ντουλάπι.Δεν θα το πιστεύεις τι μπορείς να φτιάξεις μόνη σου!Αν νιώθεις ότι δεν μπορείς να τα καταφέρεις γιατί δεν έχεις τις γνώσεις να ξεκινήσεις το ράψιμο,μάθε για το σεμινάριο του Ftiaxto.gr και αποφάσισε να το ξεκινήσεις!Θα σε βοηθήσει πολύ.
Κουκλάκια κουνελάκια λούτρινα στην ραπτομηχανή.

Παρατηρώ ότι τυχαία η πρώτη μου πασχαλινή κατασκευή για φέτος είναι αυτά τα κουνελάκια,αλλά εγώ ακόμα δεν έχω μπει στο κλίμα των πασχαλινών κατασκευών...
Το σπιτάκι στο βουνό έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα και οστά και εκεί έχω βγάλει όλη μου την δημιουργικότητα και όλο μου το διακοσμητικό ταμπεραμέντο!Ότι δεν μπορώ να το φτιάξω για το σπίτι μου το έχω καταθέσει εκεί!Εχθές ολοκλήρωσα μια γωνιά και την ανέβασα στο instagram για να πάρετε μια ιδέα του τι ετοιμάζεται εκεί!


Γι' αυτό μείνετε συντονισμένοι! Σας φιλώ ♥

11 σχόλια

  1. Έχω μείνει άφωνη...μα τι όμορφα που βγήκαν βρε Λάμπρινή μου!!! Τυχερά τα τρία παιδάκια που τους χάρισε αυτά τα πανέμορφα χειροποίητα λαγουδάκια...Καλημέρες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφα τα κουνελάκια.
    Φιλακια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πολύ γλυκούλια τα κουνελάκια σου,μπράβο!!!!
    Φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τέλεια τα κουνελακια σου Λαμπρουκα και πιο τελεια που βρισκονται σε αγκαλιτσες παιδικες... μπραβο παντ εχεις κατι ωραιο να δείξεις να περνας ομορφα οτι και να κανεις .. φιλακιααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πανέμορφα... Γλυκούλια... Τυχερά τα παιδάκια που τα έχουν γιατί είναι χειροποίητα και φτιαγμένα με αγάπη!!!!! Καλή σου μέρα...Βικη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφα!!!!Και η φωτογράφιση σούπερ!Σε ευχαριστούμε για τα links!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Αχ είναι πανέεεμορφα τα φιλαράκια μου!!!! Μπράβο σου!!!!Τα γλυκούλια μου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο βρε Λαμπρινή!!
    ΤΙ τέλεια κουνελάκια είναι αυτά? Εγινα φανταστικά.
    Πολλά μπράβο, το έχεις και σε αυτό το είδος ;)
    Εξαιρετική ιδέα να βάλεις άλλο ύφασμα στο εσωτερικό των αυτιών..;)

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πώς θα μπορούσα να έχω το πατρόν για τα γούνινα λαγουδάκια !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή